Nyt odottelen innoissani siskoni saapumista luokseni (!). Kahden maissa ilmoitti saapuvansa, mutta ajattelin mennä keskustaan jo tunnin kuluessa, voisin mennä kirjastoon ja yrittää lukea erittäin tympäiseviä koulutekstejä maanantaille. huohhhh. Sitten siskoni saavuttua mennään varmaan syömään, sitten en itse asiassa tiiä mitä tehdään mutta varmaan jo melko varhain ruetaan "valmistautumaan" iltaa varten. Vähä jänskättää kun siskolleni tää kaupunki jossa asun ei oo mitenkään tuttu, joten on sitte mun vastuulla että löydetään baarit ja sen semmoset. (onpa isoja ongelmia). Ei pidä käsittää väärin, kuten taisin jo kirjoittaa, mä en ole niitä henkilöitä jotka joka tilaisuuden tullen nuokkuu baareissa pikkutunneille saakka, en tosiaan. Mutta just silloin tällöin hyvässä seurassa on kyllä tosi kiva lähtee "viihteelle".

Argh, eilen kämppikset "valtas" keittiön joidenkin kavereidensa kanssa, söivät pitsaa ja tälleen. Mua ärsyttää se, että ne ei ilmota etukäteen jos niille tulee kavereita käymään, koska entä jos mä olisin vaikka kutsunut mun kaverit meille syömään, mitäs sitte. Tai siis joo, tuskin noin olis käyny, mut silti kun noi tilat on kuitenkin yhteisiä niin olis ihan jees jos muakin informoitaisiin henkilöistä, jotka sinne tunkee. No kuulostipas taas niin sekavalta ja kaunaiselta että.

Tympii kun kävin noin kuukausi sitten kampaajalla leikkauttamassa vinon otsiksen, jollaista mulla ei oo muuten ikinä ollut, (ei oo pitkään aikaan ollu koko otsatukkaa) mutta se kasvo niin nopeesti yli. No, ajattelin sitten hieman itse saksia sitä. Ai ai, ei hyvä. No siis joo, lyhyempi on mutta hyvin epätasainen =D Ehkä mun sisko vois yrittää tasottaa sitä...tai no en tiiä onko sekään nyt niin hyvä ajatus.

Katoin muuten eilen The Runaways nimisen leffan. Tykkäsin kyllä, aika aidon tuntuinen, hyvää musaa yms. Jotenkin siitä tuli kyllä silti aika surullinen olo, miten kuuluisuus voikin vetää pinnan alle ja sekottaa pään. Hmm.

Kerta nyt tulee niin sekalaisesti tätä juttua niin taidanpa lopettaa ( paras ajatus koko aamuna).