En oo ikinä ennen pitäny blogia, joten tää kaikki on ihan uutta mulle, ja sen takia tää ulkoasukin on mitä on... Mutta koitetaan kestää. En aio hirveesti kertoa taustojani, pikemminkin pyrin sellaiseen päiväkirjamaisuuteen tässä blogissa, eli selitän asioita sitä mukaan kun kerron niistä. Kuulostipa tuo sekavalta...

Sen verran aion kuitenkin alkuun kertoa että oon 19-vuotias opiskelija, asun tällä hetkellä ylioppilaskyläsäätiön solukämpässä kahden vaihto-oppilaan kanssa. Siks mainitsin ton asumistilanteen, sillä tulen varmaan valittamaan...siis kertomaan tästä asumistilanteesta jatkossakin. Juttu on nimittäin se, että en hirveästi eli juuri ollenkaan viihdy tässä, tän piti olla tällainen väliaikainen asumisvaihtoehto. Muutin nimittäin elokuussa yliopiston perässä uuteen kaupunkiin aika kiireellä, ja piti saada äkkiä joku kämppä ja tämä vapautui sopivasti. Nyt olen siis jumittunut tähän. Tähtään kyllä siihen, että alkukeväästä saisin oman kämpän, olis niin paljon rauhallisempaa, ja se yksityisyys <3.

Tää sunnuntai on ollut kiva, heräsin siinä yhdeksän maissa ja kahdeltatoista olin kirjastossa opiskelemassa. Sitä ennen soitin tosin isälle isänpäiväonnee toivottaakseni (ja muutenkin). Kuudelta aion mennä leffaan, tinker tailor soldier spy. Olin ihan innoissani, kun luulin että mikään muu kuin tyyliin ärrä ei kaupoista olis tänään auki, ja sitten löysinkin avoinna olevan karkkikaupan, josta sain ostettua leffakarkit <3. Kuulostanpas nyt omiinkin korviin tosi säälittävältä. Well... Oon ihan hullu syömään karkkia, mutta nyt oon onnistunut rajoittamaan sen yhteen päivään viikossa, ihanteellista tosin olis kerran kuukaudessa.

Mutta mutta, taidanpa vielä kattoo pari kouluhommaa sitä leffaa odotellessa. Laters!